Kolmapäev, 14. veebruar 2007

VALENTINIPÄEV EHK SÕBRAPÄEV

Ma olen väga õnnelik inimene. Olen väga õnnelik õpetaja, sest lapsed, kellega koos täna õppisin, olid ülitoredad.
Päev oli üllatusterohke ja seda juba varahommikust alates.
Juba enne esimese kella hõljus meie klassi suur ja kollane õhupall... nagu päike!!! Selle säras ja paistel soovis head sõbrapäeva õpetaja Sirje Tiilen.
Carol üllatas meid ka suure magusa suutäiega. Aitäh sulle ja su toredale toetavale perele.
Esimeses tunnis meisterdasime sõbrapäeva kaarte. Kaardid said kõigil valmis ja ka soov kallile sõbrale sisse kirjutatud. Esimese tunni lõpuks kaunistasime südamekestega, kodus valmistatud kaartidega ning piltidega oma headest sõpradest terve ukse. Küll sai uhke!
Teise tunni ajal käisid esimese klassi õpilased õpetaja Elinaga laulmas ning mina õppisin neljanda klassiga loodusõpetust.
Neljanda klassi õpilased valmistasid mulle täna suure üllatuse. Tundi alustati lauluga - kõik seisid püsti ja laulsid sõbrapäevaga seotud laulu. Laulu lõppemisel tulid selja tagant välja veel ka kommid!!! olgugi et tunnis oli palju sõbralikke jutupaise ning nalja, tegime ka tõsist tööd. Tunnis uurisime skeleti erinevaid osasid ning lugesime luid kokku.
Armsad neljanda klassi õpilased! Teiega oli täna nii tore tööd teha! Head üllatuste rohket päeva jätku Sulle Sigrid, Dagne, Kristi, Rebeca, Andra, Siret, Erki, Sander ja Robin-Dein. kahjuks ei olnud täna koolis Laurat ja Joosti. Teile kodune töö: õpikust lk 86-87 lugeda, töölehelt inimese skeleti osad õppida.
minu päev jätkus koos esimese klassiga.
Kolmandal vahetunnil oli avatud valentinipäeva laat. See pakkus rõõmu nii müüatele, kui ka ostjatele.
Kolmandas tunnis tegime tõsist tööd kirjatehnikaga. Selgeks sai B täht. Õppisime ka uue näpumängu. Tunni lõpuks said lisaks B tähele kõik kaardid lõplikult joonistatud, südamlikud soovid sisse kirjutatud ning koridori näituski üles seatud.
Viimases tunnis tegime koolimajas ringkäigu ning uurisime, millised kaunistused ehivad teiste klasside uksi. Otsisime sõbrapäeva sümboleid, lugesime ustelt ilusaid soove. Iga laps sai ka oma lemmikule hääle anda. Homme selguvad siis võitjad! Lugemist harjutasime täna hoopis teise korruse fuajees suurel värviringil. Seal polnud lugemine ühti kerge, tuli lihtsalt püüda pilku rohkem raamatus kinni hoida ja tähelepanelikum olla, et õpilaste ja õpetajate saginat mitte tähele panna.
Pärast sööki kirjutasime päevikutesse koduse töö ning selgitasin, mida eesti keelest homseks tarvis teha on.
Siinkohal siis veelkord kodune töö: eesti keeles: lk 35 lugeda (iga laps lubas kodus kogu pala vähemalt 4 korda läbi lugeda, et homme tunnis veelgi soravamalt teistele esineda), töövihikust harjutus 51 kirjalikult ning "MINU OMA KIRJATÖÖDE" vihikusse kirjutada jutt oma parimast sõbrast.
Päevikusse kleepisime küsimused, mis sul kirjutamisel abiks on. Kindlasti joonista ka pilt oma südamesõbrast!

PS. Kolmanda klassi "kitarripoisid" ! Kahjuks pidin 7. klassi tunnis õpetajal abiks olema, seetõttu ei jõudnud enne tunni lõppu teie juurde. Loodetavasti saite ise harjutada. Kohtume reedel.

Kõigile kaunist sõbrapäeva jätku ning päikest südamesse.

Kommentaare ei ole: