reede, 17. oktoober 2008

VAID VEEL NÄDALAKE ON JÄÄNUD VEERANDI LÕPUNI

Ma olen väga rõõmus, et olen taas Eestimaal. Kodus on ikka kõige parem olla. Meie Comeniuse projektireis Hispaaniasse oli ka tore. Reisil saime palju ingliskeeles rääkida, kohtuda uute ja huvitavate inimestega ja tutvuda kohaliku kultuuriga.
Meie töökohtumistest Hispaanias räägin ma sulle kindlasti veel.
Olen ka väga rõõmus, et saan koolis olla ja tööd teha. See on suur õnn !
Kuna esimene veerand saab kohe läbi, tuleb olla hoolikas ja jälgida, millised on sinu hinded. Millised tööd on sul tegemata? Millised tööd tuleb uuesti ära õppida ja uuesti vastata.
Tulemas on arvutiring. Tänases tunnis teed sa ise oma tööd. Püüa tunni lõpuks kõik ülesanded valmis saada.
Täna on sul järgmised ülesanded:
OMA BLOGISSE
1. KIRJUTA JUTUKE ENDAST eesti keeles. Kirjuta endast ka inglise keeles - nii palju kui oskad.
2. KIRJUTA HÄRRA HUU JUTT ja otsi juurde sobiv pilt ka. Tee pilt väikse(ma)ks! Kui sul on kodune töö kenasti tehtud, saad vihikust vaadata. Kirjuta vähemalt 20 lauset.
SÕPRADE BLOGIDESSE
3. Loe sõprade viimaseid postitusi. Kirjuta vähemalt 5 klassikaaslasele kommentaar jutu alla.
4. Vasta oma klassikaaslaste kommentaaridele (vähemalt kolmele).
EKOOL
5. Kirjuta esmaspäevane õppimine päevikusse.
6. Kirjuta päevikusse, millised tööd on sul veel tegemata, mida pead uuesti õppima ja taas vastama.
MIKSIKE
7. logi sisse - MINU MIKSIKE - 3.klass INIMESEÕP - 3.EESTI ja naaberriigid - I-HARJUTUSED - 3 KAS TUNNED EESTI INIMESI?
8. Mine PRANGLIMA - TEE VIIEVÕISTLUST

Soovin sulle ILUSAT NÄDALAVAHETUST.
KOHTUMISENI ESMASPÄEVAL
Õp. Jaana

Kommentaare ei ole: