reede, 12. oktoober 2007

LAS KALLAB!

Hommikust saati on ainult sadanud. Hommikust saati olen rõõmustanud soojas, hubases klassiruumis töötamisest. Õues sajab kuldset vihma ning puud põõsad võitlevad tuulega viimaste lehtede pärast.
Oli ilus päev. Kogu nädal oli väga töine ja tihe.
Täna hommikul pani iagüks paika eesmärgi(d), mida enda juures täna kõige enam jälgib. Ja tõepoolest!!!! Lapsed täiesti ISE jälgisid ennast ja püüdsid olla eriti tublid. Pärastlõunal alustasin meie selle nädala viimast kohtumist sõnadega:" Minu kallid, väikesed sõbrad...." Mul tuli ennast parandada ja alustasin uuesti: " Minu kallid mitte enam nii väikesed sõbrad...."
Olen väga rõõmus õpetaja, sest meie klassis õpivad nii mõistvad ja üksteisega arvestavad lapsed.
Kunstiõpetuse tundi täna ei toimunud. Selle asemel oli vaba tund - see tähendab tund, kus õpilane võib teha vastavalt soovile seda, mida koolis tundide ajal teha saab. Mida me siis tegime? Õpetaja täitis ekooli, paljud lapsed lugesid oma juturaamatut, joonistasid, tegid koduseid ülesandeid, mängisid loomadega, lugesid lugemisnurgas "Head last" ja "Tähekest" või tegid vigade parandust.
Täna tahtsime valmis saada ka oma klassi laulu sõnad. Ideid ja mõtteid on palju... Iga laps kirjutas üles nii palju, kui riimiridu sõprusest ja meie klassielust pähe tuli.
Siin mõned näited:

MEIE KLASSIS SÕBRAD KOOS,
ÕPIME ME TÄIES HOOS

***

TULE, SÕBER, TULE!
TULE KÜLLA MULLE!
TEEME KÕIKE KOOS,
MÄNGULUST ON TÄIES HOOS.

***

KUI ALGAB PÄEV,
SIIS ALGAB KOOL.
ON KOOLIS SÕPRU
IGAL POOL.

***
Peep tõi kaasa terve laulu. Väga tore! Kuna klassilaulu konkurss pole veel lõppenud, ei saa ma siin tervet laulu avalikustada. Refrääni toon teie ette aga siiski:

ÕPPIMINE TÄHTIS TÖÖ
EI ME TÖÖLE KÄEGA LÖÖ.

Kaunist nädalavahetust kõigile .

Kommentaare ei ole: