reede, 12. september 2008

KILPKONNAL ON KIIRE

Mul käisid täna külalised. Mul polegi veel siin Uhtnas korraga nii palju külalisi käinud. Mul käisid külas Getter, Ketlin, Carol, Reelika, Regina, Kersti, Katrin, Birgit, Julia, Margus, Erki, Adrian ja Margit. Mul oli nende seltskonna üle väga hea meel. Juba kooli esimesest päevast peale pidasime plaani, et peaks õpetajal külas ära käima. Täna oli siis see õnnelik päev.
Ettevalmistused käisid kiirelt. Osa lapsi käis poes ja tõi näksimiseks midagi, osa lapsi käis aias lilli korjamas, et oleks ilus lauale panna ja mõnel lapsel oli isegi endatoodud maiustused lauale panna. Lauake sai ilus ja istuda oli mugav. Seltskonda lõbustas ja kilpkonn. Kilpkonn hoidis aga inimestest eemale ja pilte eriti ei vaadanud. Lapsed vaatasid aga suure huviga suvise motikareisi meenutusi.
Suur aitäh, et minuga täna pärastlõunal koos istusite. Kahjuks on Peep haige ja tema meie juures olla ei saanud. Soovin talle head paranemist.
Toredat nädalavahetust, ma pean nüüd ka lippama, sest kilpkonnake tahab kapitaha tagasi.
Kohtumiseni esmaspäeval.
:J

Kommentaare ei ole: